NBF satser på bedre medlemskontakt

For å forbedre oppfølging av og tilbudet til våre 370 klubber og 9.500 medlemmer, tar NBF nå i bruk QuestBack som et viktig verktøy for kommunikasjon og medlemskontakt.

NBF satser på bedre medlemskontakt

I dag har vi sendt ut vår første undersøkelse, der målgruppen er våre 370 klubbledere. Målet for den første undersøkelsen er å sikre at overgangen til den nye modellen for medlemskontingent som innføres fra årsskifte skal gjennomføres så enkelt og effektivt som mulig.

Våre klubber og medlemmer er en forutsetning for å kunne drive og videreutvikle tilbudet til gamle og nye bridgespillere på alle nivåer. For å kunne bistå våre medlemmer best mulig, ønsker vi derfor tydelige tilbakemeldinger og forslag fra våre medlemmer og tillitsvalgte, som bedre enn noen vet hva klubbene har behov for av hjelp og støtte.

NBF vil derfor med jevne mellom kontakte alle eller utvalgte grupper av våre medlemmer for å få konkrete tilbakemeldinger på dagens tilbud, og gode råd for hvordan vi kan forbedre og utvikle oss videre.

For nærmere informasjon, kontakt fagsjef Harald Berre Skjæran eller generalsekretær Knut S. Brinchmann.