Resultater fra QuestBack - ny serviceavgift

NBF gjennomførte i slutten av november en klubbundersøkelse for blant annet å kartlegge kunnskap om og tiltak for omlegging til ny medlemskapsmodell fra 1.1.2013.

I tillegg til å kartlegge hvilke tiltak på klubbnivå som er vedtatt eller vurdert for å innføre den nye serviceavgiften, spurte vi også klubblederne om hvor viktig ulike tilbud til våre medlemmer vurderes, og om den opplevde kvaliteten på de samme tjenestene.

Resultater fra QuestBack - ny serviceavgift

Undersøkelsen ble utarbeidet i QuestBack, og sendt til klubblederne i 358 av våre medlemsklubber. Vi har i skrivende stund mottatt 259 svar (72,3%).

Rapporten finner du her.
Webrapporten er dynamisk, og oppdateres når (hvis) det kommer inn flere svar.
I spørsmål 11-12, viser søylediagrammene snittverdien av svarene til dem som har avgitt vurdering ("vet ikke"-svarene holdes utenfor).

Resultatene fra vår første QuestBack gir oss i administrasjonen i NBF viktige tilbakemeldinger fra våre klubbledere for å videreutvikle våre tilbud til klubber og medlemmer. Tusen takk til alle dere som brukte noen minutter på å hjelpe oss til å bli bedre!

Vi vil med jevne mellomrom benytte QuestBack for å få konkrete tilbakemeldinger fra alle eller ulike deler av våre medlemmer. Vi vil oppfordre alle som mottar en undersøkelse fra NBF om å bruke noen få minutter på å svare, slik at vi i fortsettelsen kan bli flinkere til å levere det våre klubber og medlemmer har behov for – og forventer av oss.


Med vennlig hilsen
Knut S. Brinchmann                                    
generalsekretær
  
Harald Berre Skjæran
fagsjef