Bruk av stands i profileringsarbeidet
Et annen måte å vekke oppmerksomhet om klubben er naturligvis å arrangere profileringskampanjer der man setter opp stands på sentrale steder i lokalmiljøet. Lokale kjøpesentra, trafikale knutepunkt eller arrangementer der kommunen inviterer lokale krefter til å vise fram hva som foregår i kommunen, er gjerne steder en slik profileringskampanje kan gi et godt resultat. Får dere anledning til å presentere dere på bedrifter eller skoler, er det selvsagt et utmerket sted å presentere klubbens tjenester. Standen bør være plassert slik at folk har anledning til å stoppe opp og følge med på hva som foregår. Sett opp bannere eller plakater på det stedet dere har valgt ut der det tydelig framgår hvem som er eier av standen. La gjerne noen av medlemmene spille bridge på ett til to bord, slik at publikum kan se hvordan spillingen foregår og kan stille spørsmål til spillerne. Men sørg alltid for at minst en person som ikke deltar i spillet kan veilede om hva som foregår og kan gi spesielt interesserte nærmere informasjon om klubben. Det er selvsagt viktig ved slike kampanjer å ha rikelig med informasjonsmateriell både om bridge som hobby og om klubben, som dere kan dele ut til forbipasserende.